Vi  afholdt Generalforsamling  den 19. Januar i  Frivilligcentret i Roskilde.

Vi begyndte med vers 1 af sang nr. 66 og en kaffetår, men  dejlige småkager fra BagerMortensen i Nexø.

Der var valg til bestyrelse, og Tordis Sværke og Eskil Holm blev genvalgt,

Arne Kure ville ikke modtage genvalg og i steder blev Kim Lundgren valgt.

Hårdt presset valgte Bent Jensen at modtage genvalg som revisor og Hanne Niels modtog genvalg som revisor suppleant.

Tilbage var spørgsmålet om Formandsvalg idet Niels Jørgen ikke modtog genvalg. Flere blev adspurgt, men ingen ville stille op, hvorfor valget blev suspenderet og der indkaldes til ekstraordinær generalforsamling den 9.Februar, hvor det så skal afgøres, og der er en ny formand, eller hvad der skal ske.

Derefter tog vi en bid mad, og så gik vi over til det alvorligere, nemlig bankospillet.. Igen iår var der bornholmske gevinster, idet vi havde fået gaver både ved arrangementet Bornholm i Hillerød og ved vort besøg til virksomheder i  Januar måned

Vi  havde gevinster fra Bager Mortensen i  Nexø, NykersBrød i Nyker,  Ost fra Sct.Clemens, Øl fra SmallBatchBrewey i Rønne, Snaps  fra Bornholmsersnaps i Nexø, Gin fra ØstersøensBrænderi i Rønne, Mel fra Valsemøllen i Aakirkeby, Børster fra Bornholmerbørsten, Dejlige sager fra Høstet i Nexø, Honning fra Angora, Krydderiblanding fra Puk's Krydderi og  gavekort fra NordBornholms Røgeri, StrandPromenadekioske, Hammerhavnens kiosk, DetGamlePosthus, Margeritten, SandkaasFamiliecamping og  Aarstidernes Blomster i Tune.

Der  var gaver/gevinster til alle og jeg håber alle gik  veltilfredse hjem

Efter Banko sang vi 2.vers af nr 66 og så var det  farvel og tak for idag.

Formand og bestyrelse siger mange tak til hjælpere og  deltagere